السبت 05 أكتوبر 2024 الموافق 02 ربيع الثاني 1446
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس مجلس الإدارة
محمد جودة الشاعر
رئيس التحرير
د.محمد طعيمة
جريدة القارئ نيوز جريدة القارئ نيوز
رئيس مجلس الإدارة
محمد جودة الشاعر
رئيس التحرير
د.محمد طعيمة
عاجل

طليقة حسن شاكوش تثير الجدل عقب آخر ظهور لها بفيديو الرقص

images
images

كتبت-مرام اللبان   

نشرت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، فيديو لها وهي ترقص على أغنية أنا ابن حلال لـ محمود الليثي، بعد نفي طليقها علاقته بالفنانة حورية فرغلي.

نَكرّ مُغني المهرجان حسن شاكوش، علاقته بالنجمة حورية فرغلي على المستوى الشخصي، مؤكدًا إنها مجرد صديقة وزميلة عمل فقط. 

علق شاكوش عبر حسابه الرسمي على الفيسبوك قائلًا: "جمهوري الغالي كل معاني الشكر ليكم ولكل شخص متفهم الموقف وشاركني البوست، انا شفت معظم التعليقات".

 أضاف: "محترم كل شخص وكل كلمة حتي لو هيا عكسية، الحقيقة دائما عند ربنا وسكوتي وعدم ردي شئ مريحني اكثر من الكلام ولكن في شئ يخص فنانة جميلة كلنا بنحبها وبنحترمها".

تابع: "وحقيقي أنا لا اعلم صحة الكلام اللي بيتقال ولكن أنا من خلال صفحاتي الرسمية بحب أقول أنا الفنانة حورية فرغلي لا يمسني بيها اي شئ غير انها زميلة وصديقة عمل".

 أكد: "مش فاهم سبب وجود سيرتها في الموضوع ايه من خلال البرامج، أنا دلوقتي كلامي للإعلام ارجوكم بلاش تشاركوا الناس كلام غلط كفايه، اللي ظاهر للناس يخص الناس انا دلوقتي بمتنع عن اي كلام في حاجه تخص حياتي الشخصية".

أتمّ: "ارجوا احترام رغبتي مع احترامي لكل الصحافة المصرية، ولكن الاخبار الغير حقيقية دي بتضعف موقفكم في يوم من الايام لما الحقيقه تبان كل الاحترام والتقدير ليكي يا فنانه يا كبيرة وبعتذرلك مرة اخري عن اي شئ اتحطيتي فيه". 

تم نسخ الرابط